סמס לנייד   054-575-3042  או  spirala.psy@gmail.com






 
 
החזון
מכון ספירלה הוקם ע"י דפנה תמיר, פסיכולוגית חינוכית מומחית לילד המחונן על כל היבטיו. במכון עובדים פסיכולוגים מתמחים שתחום הילד המחונן מהווה עבורם אתגר מקצועי ועניין אישי. החזון שעומד בבסיס הקמת המכון, הוא יצירת גוף מקצועי שיספק מענה ארצי כולל בתחום הילד המחונן והמצטיין, ברמה אישית, משפחתית ומערכתית. על מנת לתמוך בחזון זה, מכון ספירלה לוקח על עצמו לעסוק בהכשרת פסיכולוגים ואנשי מקצוע אחרים, לפתח שיטות ייחודיות לאבחון וטיפול באוכלוסיה זו ולשמש מרכז ידע בו ניתן לערוך מחקרים תוך ניצול הניסיון של הצוות שמתבסס על עבודת שטח.
מכון ספירלה רואה את עצמו כפורץ דרך מקצועית ביכולת לייצר הבנה אינטגרטיבית עמוקה בין מושגים מעולם הפסיכולוגיה הקלאסית והעדכנית למושגים תאורטיים מעולם המחוננות.
המכון חורט על דיגלו מקצועיות פסיכולוגית, קידמה טכנולוגית, שירות איכותי ללקוח ותשתית מתקדמת של תנאי העסקה ועבודה לצוות.

תחומי העיסוק של המכון כוללים:
ייעוץ וליווי הורי.
איבחון פסיכו דידקטי
טיפול אינדוידואלי בילד/ה נער/ה.
הדרכת צוותים לימודיים.
הרצאות במרכזי מצויינות ומחוננות.
השתלמויות לאנשי מקצוע – פסיכולוגים, מורים, יועצים חינוכיים וגננות. 
דפנה תמיר
מכון ספירלה הוקם על ידי בשנת 2010 לאחר שנים רבות של עבודה פסיכולוגית רחבה ועמוקה עם ילדים מצטיינים ומחוננים. מצאתי במהלך הזמן כי מדובר באמץ בילדים מיוחדים אשר לא תמיד מובנים, כפי שהיו רוצים ושלא קל להם בכלל... למדתי כי יכולות החשיבה הגבוהה שמאפיינת אותם, לא תמיד זוכות להכרה מתאימה ושפעמים רבות הם מתמודדים עם פערים פנימיים עמוקים וחויית דימוי עצמי נמוך. עוד למדתי כי גם ההורים והמורים המלווים את הילדים המיוחדים האלו, חווים קשיים ותיסכולים לא מעטים, המקשים על הקשר הטוב ביניהם.

הכשרתי הפורמאלית כוללת השתלמויות ולימודים רבים, אשר מעצבים את תפיסת עולמי האישית והמקצועית. ביניהם:

M.A בפסיכולוגיה חינוכית, באונ' בן גוריון, הנחיית קבוצות בגישה פסיכודינמית, באונ' ת"א, לימודי מגדר באונ' בר אילן, לימודי אימאגו במכון שינוי, לימודי פרחי באך ושמנים אתרים, במרכז שלוס בת"א וגם שנת שהות מרתקת בפורטלנד שבאורגון.
משנת 2006, אני מלמדת בתוכניות האקדמיות של האגף למחוננים במשרד החינוך, העוסקות בהכשרת מורים למחוננים ומצטיינים ובמרכזי מצוינות שונים, בהן אני מלמדת על ההבטים הריגשיים, החברתיים והמוטיבציונים של ילדים אלו. בנוסף, אני מדריכה פסיכולוגים ואנשי טיפול ועוסקת בהכשרות בנושאי אבחון, טיפול קבוצתי וטיפול אישי.


אני נשואה למוטי, בן זוגי מזה למעלה מ 25 שנה ולנו 3 ילדים גדולים וכלבה נבחנית.

       
מכון ספירלה - בהנהלת דפנה תמיר - פסיכולוגית חינוכית מומחית ומדריכה
יגאל ידין 39 משרד 2 מודיעין -  spirala.psy@gmail.com - סמס לנייד 0545753042
לייבסיטי - בניית אתרים